دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: تا زمانی که ایران پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار است، فتنه انگیزی دشمنان ادامه خواهد داشت و ما هم تا زمانی که آخرین مستکبر عالم را به گور نبریم و خاکش نکنیم دست از مبارزه و جهاد دست بر نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار داشت: ملت ایران به درستی به علامه مصباح (ره) عمار انقلاب و به شهید حاج قاسم سلیمانی لقب مالک اشتر انقلاب و رهبری لقب می دهند. ویژگی مشترک هر دو بزرگوار اخلاص، بصیرت، ولایتمداری و مردم داری بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جبهه انبیا و حق و حقیقت همیشه اندک بودند اما بیشترین اثرگذاری و اثربخشی را بین ملت ها داشتند و به معنای واقعی پیروز و سربلند بودند.

وی افزود: در صدر اسلام هم همین بود تعداد کمی به پیامبر (ص) ایمان آوردند در جنگ های صدر اسلام هم همین گونه بود تعداد کمی از مسلمانان در مقابل تعداد زیادی از مشرکین و کفار قرار می گرفتند. علامه مصباح و شهید سلیمانی حتی یک لحظه هم در حقانیت راه و آرمان امام و شهدا و جمهوری اسلامی تردید نکردند و تا آخرین لحظه عمرشان و با تمام وجود از انقلاب و رهبری و ارزش ها دفاع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران بلکه کشور های منطقه دارند؛ دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم و دولت های مرتجع عرب با همه توان به میدان آمده بود بلکه بتوانند پیشرفت های مادی و معنوی ملت ایران را توقف کنند چون می دانستند که مرکز مبارزه با مستکبرین عالم و خونخواهی ملت های مظلوم و مستضعف ایران است.

وی گفت: شهید سلیمانی معنای حقوق بشر را فهمید و از آن دفاع کرد نه فقط در شعار بلکه در عمل از ملت های مظلوم منطقه و عالم دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان به معنای واقعی کلمه از مقابله با ایران عاجز و درمانده اند و توان مبارزه و رویارویی با ایران را ندارد. تا زمانی که ایران پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار است، فتنه انگیزی دشمنان ادامه خواهد داشت و ما هم تا زمانی که آخرین مستکبر عالم را به گور نبریم و خاکش نکنیم دست از مبارزه و جهاد دست بر نخواهیم داشت.

وی افزود: امروز جامعه ما به تفکر انقلابی و جهادی شخصیت هایی چون علامه‌ مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد و اینها به معنای واقعی در میدان بصیرت و مبارزه الگوی ما هستند و ما اجازه نخواهیم داد تا تلاش و مجاهدت امام و یاران و اصحاب امام رو در رأس آنها شهدای عزیز بی ثمر بداند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: آشوب ها و فتنه ها نمی تواند ما را از پیمودن ادامه راه حق و حقیقت و انقلاب اسلامی منصرف کند بلکه ما را مصمم تر و قدرتمند تر خواهد کرد و ما به هیچ عنوان از اصول و آرمان‌های امام و شهدا کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha