پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مصلح

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، گفت: بر همه ما واجب است همانند سردار دلها جانانه از انقلاب و ولایت دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در جلسه شورای اداری دشتستان با تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهید صادق گنجی، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین فریضه قطعی و ضروری است.

وی ادامه داد: در این شرایط که دشمن جنگ تمام عیار و جنگ ادراکی و شناختی به راه انداخته، وظیفه ما این است که مقابله کنیم و حقایق را برای مردم بیان کنیم و روایت صحیح و کاملی از اسلام و انقلاب اسلامی در برابر روایت غلط دشمن داشته باشیم.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه دشمن نسل جوانان و نوجوانان و ولایت فقیه را هدف قرار داده است افزود: بر همه ما واجب است فاطمه گونه در ایام فاطمیه همه و همه تبیین کنیم و از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و نظام ولایی و ولایت دفاع کنیم همانطور که سردار دلها جانانه دفاع کرد و شب و روز در خدمت ولایت، انقلاب و اسلام بود و باید از ایشان الهام گرفت.

امام جمعه دشتستان در پایان ضمن درخواست از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای اختصاص مکان مناسب اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، یادآور شد: در چند سال گذشته این اداره مورد بی‌مهری قرار گرفته است، نمایندگی‌ها در بخش‌ها غیرفعال شده است و ساختمان آن ‌که در بهترین نقطه شهر قرار داشت اجاره داده اند و در حال حاضر در مکان نامناسبی قرار دارد که امیدواریم مشکلات این مجموعه حل و فعالیت مجدد فرهنگی شروع شود.

در پایان این جلسه با اهدا لوح از علیرضا بخت ورزشکار قهرمان معلول مدال‌آور طلای فاینال گرند پری جهانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha