پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
عکس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی جانش را فدای مردم کرد، افزود: دشمن با شنیدن نام حاج قاسم میدان معرکه را ترک می کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم‌آباد، با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که حاج قاسم یک مکتب است، گفت: اخلاص، تقوا و مردم داری از ویژگی های بارز مکتب شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی محبوب قلوب مومنین و آزادگان جهان است، افزود: گوهر اخلاص شخصیت حاج قاسم موجب شد که نام، یاد و خاطره خدمات حاج قاسم تا ابد در اذهان مردم باقی بماند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدی برای اسلام و انقلاب بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی مجاهدی بود که ۴۰ سال به مردم اسلام و انقلاب خدمت کرد.

حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینکه شهید سلیمانی دشمن را باور نکرد و هرگز به دشمنان اعتماد نمی کرد، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی مجاهدی بین المللی بود که همواره قاطعانه با دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به ملت های آزاده، مبارزه با ظلم و صدور گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی است، گفت: شهید سلیمانی در میدان جهاد تبیین حضور اثرگذار داشت.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی جانش را فدای مردم کرد، افزود: دشمن با شنیدن نام حاج قاسم میدان معرکه را ترک می کرد.

حجت الاسلام شاهرودی در پایان با اشاره به نقش تأثیرگذار شهید سلیمانی در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و خدمت فراوان آن شهید والامقام به جهان اسلام گفت: باید تلاش کنیم مکتب حاج قاسم سلیمانی در بین آزادگان جهان تبیین و ترویج یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha