شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند سیره و منش شهدا و مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کوهدشت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مبارزی شجاع بود، گفت: شهید سلیمانی با شجاعت و صلابت در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و آزادگی و مردانگی را برای آزادگان جهان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و امثال حاج قاسم سلیمانی است، افزود: دشمنان اسلام از نام حاج قاسم هراس داشتند چرا که حاج قاسم با بصیرت، شجاع و مخلص بود و همواره در میدان مبارزه با دشمن برای رضایی خدا جهاد می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار با درایت بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی با اقدامات به موقع و هوشمندانه نقشه های دشمنان در منطقه را خنثی می کرد.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شناس و استکبار ستیز بود، خاطر نشان کرد: امروز ما نیز باید در برابر توطئه های استکبار و هم پیمانانش راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم و نقشه های دشمنان را بابصیرت خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه حاج قاسم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک مکتب است، گفت: حاج قاسم محبوب دل های همه آزادگان جهان بود و سیره و منش آن شهید والامقام برای همه ما یک مکتب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه دشمن شناسی و ولایتمداری از شاخصه های بارز شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی بود، افزود: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند سیره و منش شهدا و مکتب شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام درویشی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کنیم ویژگی های بارز شهید سلیمانی از جمله ولایت مداری، استکبار ستیزی، دشمن شناسی، روحیه ایثار و شهادت و همچنین بصیرت را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha