دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: چارچوب و میزی در اختیار شماست که باید در این جایگاه مردم محور عمل کنید و رضایت آن‌ها را به دست بیاورید، در این صورت تکریم شهدا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و استقبال از پیکر شهید گمنام در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: هیچ کس به غیر از خداوند نمی‌تواند پاداش این عزیزان را بدهد. خداوند به خاطر کوتاه شدن دست صدام و استکبار از کشور توسط این افراد آن‌ها را از همان روز نزد خود ذخیره نگه‌ داشت تا امروز راه‌گشای من و شما باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا می‌خواهند به ما بگویند همانند آن‌ها بصیر، خادم، آگاه و ثابت قدم در مسیر اسلام باشیم پس این مراسم ها نباید ظاهری باشد بلکه تکریم شهدا به عمل است.

وی ادامه داد: مقاومت، شناخت درست از دوست و دشمن و بصیرت تکریم شهدا محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: فتنه‌ها آزمون‌های سخت خداوند هستند که باید مراقب باشیم حق مطلب ادا شود و به گونه‌ای عمل کنیم که علاوه بر بصیرت بخشیدن به جامعه به خودمان نیز بصیرت ببخشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام توضیح داد: چارچوب و میزی در اختیار شماست که باید در این جایگاه مردم محور عمل کنید و رضایت آن‌ها را به دست بیاورید، در این صورت تکریم شهدا صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: گاهی برخی مطالبات مردم به حق نیست که در این صورت باید اقناعی عمل کرد و برای آن‌ها تبیین کنیم که این مطالبه درست و به حق نیست و به‌گونه‌ای عمل نکنیم که اعتراض مردم را برانگیزد.

وی گفت: مدیریت خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم حاکم شده است و دیگران نیز باید به مدیریت کمک کنند تا در این راه موفق باشد، چرا که رضایت مردم تکریم شهدا است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha