شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماکو

حوزه/ امام جمعه ماکو گفت: امروز همگان شهید سلیمانی را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند، این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانیِ آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو در نشست بصیرتی علمای تشیع و اهل تسنن که امروز در سالن سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، اظهار داشت:‌ بصیرت افزایی، پیمودن راه و انتظار معصومین(ع) است و موفقیت انسان در کارهای اجرایی نیز در گرو آشنایی و عمل به موازین دینی و الهی است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد، افزود: امروز همگان او را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند، این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانیِ آمریکا شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بود، خاطرنشان کرد: بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: شهید سلیمانی یک دشمن شناس چیره دست بود، ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت‌ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می‌دانست منشأ همه فسادها آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، از این جهت همه تلاش خود را برای مبارزه با این جرثومه‌های فساد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha