جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_2023-01-04_23-38-50.jpg

معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از برگزاری کارگاه «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» برای مبلغان خبر داد.

خانم مهلقا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل گفت: همانطور که پیشرفت‌های علمی و شکل‌گیری ابزارهای نوین ارتباطی را در عصر امروزی شاهد هستیم پس بنابراین وظیفه‌ای که در این برهه زمانی متوجه ما می‌شود این است که از شیوه‌های تبلیغی سنتی به سمت‌وسوی روش‌های نوین و الکترونیکی تبلیغی گام برداریم.

وی ادامه داد: امروزه ابزارهای الکترونیکی از قبیل پیام‌رسانه‌ها و سایر ابزارهای ارتباطی به قدری توسعه یافته که ناچاریم روش‌های کار با این امکانات ارتباطی را فرا بگیریم و به شبه‌های مطروحه و به‌وجود آمده در فضای مجازی پاسخ بدهیم.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر تعداد قابل‌توجهی از مبلغان ما در قالب طرح امین در مدارس آموزش و پرورش حضور دارند، تصریح کرد: مبلغان حوزوی بایستی از این فرصت به‌ وجود آمده نهایت استفاده را برده و فراگیری شیوه‌های نوین تبلیغی و چگونگی ارتباط گیری با دانش‌آموزان را برای خود یک ضرورت بدانند چراکه جوانان و نوجوانان امروزی با وجود ماهواره، فضای مجازی، رسانه‌های بسیار مختلف ارتباطی، ذهن‌شان با شیوه‌های تبلیغی سنتی اقناع نمی‌شود و بایستی با روش‌های به‌روز و نوین آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را در افکار این عزیزان نهادینه کنیم.

حسن‌زاده بیان کرد: به فضل الهی ما موفق شدیم پس از برنامه‌ریزی‌های لازم و انتخاب استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌ وجدانی، دوره «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» را به‌صورت دو روزه از ۱۳ تا ۱۴ دی‌ برگزار کنیم که قریب به ۳۰ نفر از بانوان مبلغه از مدارس علمیه خواهران استان در آن حضور داشتند. از سرفصل‌های این کارگاه آموزشی فرآیند شناخت، تکنیک‌های ارتباطی، تکنیک‌های روان‌شناسی مشاوره و نیز جذابیت‌های دینی و فطری بودند.

کارگاه «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» در اردبیل برگزار شد

کارگاه «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» در اردبیل برگزار شد

کارگاه «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» در اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha