دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امینیان

حوزه/ مراسم بزرگداشت استاد اخلاق حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی، در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مراسم بزرگداشت استاد اخلاق حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی، امروز در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی یک روحانی دلسوز، مردمی، متعهد، انقلابی و اجتماعی بود که با کسب فیض از بارگاه مقدس حضرت ثامن‌الائمه(ع) عمر پربرکت خود را صرف تبیین و ترویج آموزه‌های اسلام و معارف ائمه اطهار(ع) کرد و برکات و خدمات علمی فراوانی برای حوزه علمیه خراسان و مردم داشت.

محمدجواد غفورزاده ملقب به شفق از شاعران آیینی کشور در این مراسم اشعاری را در رثای شخصیت استاد اخلاق حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی سرود.

مدح اشعار دلنشین در باب شخصیت برجسته این عالم فرزانه از سوی حجت الاسلام والمسلمین مقدم، از شاعران ممتاز حوزه علمیه خراسان از جمله برنامه های دلنشین و ماندگار این مراسم نکوداشت بود.

مرثیه سرایی حاج علی ملائکه ذاکر اهل بیت و خادم آستان خورشید حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شعرخوانی حجت الاسلام مقدم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی، از خطبای مشهد و امام جماعت حرم مطهر امام رضا(ع) ۱۸ آبان ماه سال جاری پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحوم ۱۹ آبان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha