پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 1063287
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
تجمع بانوان بروجردی در حمایت از حجاب و اعتراض با بی حجابی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: بانوان ایران اسلامی با بی حجابی و عدم رعایت عفاف و حجاب مخالف هستند و تا پای جان حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام و نظام خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد عصر امروز در اجتماع بانوان فاطمی که با هدف فرهنگ سازی عفاف و حجاب در میدان تختی شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه فریضه عفاف و حجاب واجب و شرعی است، گفت: همه باید برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بانوان جامعه اسلامی هر گونه بی حجابی را محکوم می کنند، اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی با بی حجابی و عدم رعایت عفاف و حجاب مخالف هستند و تا پای جان حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام و نظام خواهند بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برای احترام به قانون‌ اساسی جمهوری اسلامی ایران مهمانان خارجی نیز با حجاب وارد کشورمان می‌شوند، خاطر نشان کرد: در واقع بی‌حجابی بی‌حرمتی به مردم بوده و این موضوع یکی از مطالبات به حق جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با قدردانی از بانوان محجبه ایران اسلامی برای فرهنگ سازی فریضه عفاف و حجاب در جامعه گفت: بانوان ایران اسلامی تا پای جان مدافع عفاف و حجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha