سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علیرضا رحیمی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: در میان تمام دستگاه‌ها و نهادهایی که باید با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، تنها حوزه های علمیه هستند که برای تحقق برنامه های سند تحول بدون اینکه آموزش و پرورش یک ریال هزینه کند، پای کار هستند و روحانیون را به مدارس اعزام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز جمعه ۱۶ دی ماه در همایش تجدید بیعت فرهنگیان استان قم با امام زمان(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهارکرد: امروز همه دستگاه‌ها و نهادها به دنبال منابعی هستند که برای خودشان هزینه کنند، اما حوزه علمیه علی رغم همه تنگناه‌ها و کمبود منابعی که دارد به منظور یاری و کمک رسانی به آموزش و پرورش پای کار آمده و ایستاده است.

وی افزود: اگر به همین اندازه صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه‌ها به وظایفشان نسبت به آموزش و پرورش احساس وظیفه می‌کردند قطعا وضعمان خیلی بهتر از این بود که است.

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان قم افزود: ما برای همکاری با حوزه و اجرای طرح های امین و سایر طرح های تربیتی و فرهنگی یک ریال هزینه نکرده ایم و حتی همین مختصر حق القدمی که به طلاب مدارس طرح امین داده می شود همه اش بر عهده حوزه علمیه است و ما اگر در این مکان از ایشان تقدیر و حق شناسی نکنیم، کجا می بایست این کار را انجام بدهیم؟

عضو شورای اداری استان قم ادامه داد: امروز برای رسیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رسیدن به نظام تعلیم و تربیت تراز انقلاب اسلامی نیازمند هم دلی، هم افزایی، همکاری و مشارکت حوزه های علمیه و سایر نهادهایی که مرتبط با این مهم می باشند، هستیم.

رحیمی در پایان به برنامه معنوی عهدجانان فرهنگیان وطلاب طرح امین اشاره کرد و گفت: امروز آمده‌ایم که علاوه بر همه روزها با امام زمان(عج) خود عهد ببندیم به منظور تربیت سربازانی دیندار، ولایت مدار و انقلابی، تا آخر سربازی حضرت را خواهیم کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    1 0
    سلام حصرت استاد فقط بحث خرج نیستاگه بچه های طرحامین استخدام نباشند نمی توانند وظایفشان راتمام وکمال انجام دهند اکثرا درمدارسی خدمت می کنیم که حتی مربی پرورشی هم ندارند چرا باید وزارت آموزش پرورش به این عزمت طلاب را جذب مربی نکند همه تحصیل کرده وآموزش دیده چطورخرج جاهای میشود که ازبیانش شرم دارم،جناب اقا ما از تلاش دست برنمیداریم ولی این زمانی که به قول فرمایش حضرت آقا کارباید بنیادی وریشه انجام گیردنه فردا دولت دیگربیاید وطلاب را جابجا کند وهزارمسئله ومشکل دیگه