جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شریفی / حاجی آباد

حوزه / حجت الاسلام شریفی گفت: بازسازی انقلابی و عقلانی در همه عرصه های مدیریتی کشور اعم از اقتصادی، فرهنگی و سازندگی اتفاق بیفتد، چرا که در این عرصه ها نیاز به تحرک انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی در خطبه های این هفته حاجی آباد استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خوب دولت، اظهار داشت: تداوم حضور مدیران ضعیف در سطوح مختلف، ناهماهنگی بین تیم اقتصادی دولت، ضعف پیوست رسانه ای و روایت سازی از خدمات و ضعف نظارت بر بازار ارز و سکه و بالاخره کندی حرکت در ساخت مسکن ملی نیازمند اقدامات اصلاحی دارد.

خطیب جمعه حاجی آباد اظهار کرد: دولت باید ریل و مسیر برنامه ریزی را با منطق صحیح و اساسی تغییر دهد. بهترین چارچوپ برای تغییر رویکرد دولت بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با هیئت دولت سیزدهم در ششم شهریور ۱۴۰۰ است.

وی افزود: بازسازی انقلابی و عقلانی در همه عرصه های مدیریتی کشور اعم از اقتصادی، فرهنگی و سازندگی اتفاق بیفتد، چرا که در این عرصه ها نیاز به تحرک انقلابی است.

شریفی یادآور شد: کشور ما سومین کشور ارزان انرژی دنیا و یکی از پرمصرف ترین کشورها از نظر انرژی است. باید باور داشته باشیم در یک جنگ اقتصادی بی رحمانه و ظالمانه ای قرار داریم، مهمترین جنگ افزار در این جنگ اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی سبک زندگی اسلامی و ایرانی. سبک زندگی اسلامی یعنی دوری از اسراف و ریخت و پاش ها و تجمل گرایی؛ قناعت یعنی کمک به همدیگر و مصرف گرا نبودن هم به معنی کار را عار ندانستن و وجدان کاری داشتن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha