سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فضای مجازی را میدان اصلی حمله‌های دشمن به انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: در این عرصه نیز باید با میدان‌داری، جوانان، دانشجویان و نخبگان به مقابله با دشمن بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان امروز در مراسم چهل و دومین سالگرد شهدای حماسه هویزه و گرامیداشت روز ملی شهدای دانشجو در یادمان شهدای هویزه، اظهار داشت: ۴ هزار شهید دانشجو با هدف استقلال، آزادی و اعتلای نظام مقدس اسلامی، جان خود را فدا کرده‌اند.

وی آشنایی امت ایران اسلامی با اهداف نظام مقدس اسلامی را یکی از راهبردهای اساسی امام راحل معرفی کرد و افزود: قشرهای مختلف به ویژه دانشجویان در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به شهید علم الهدی فرمانده لشکر شهدای هویزه، بیان کرد: این تعداد شهدای دانشجو به ۴ هزار شهید افزایش پیدا کردند و امروز برخی از همرزمان این شهدا در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

سردار حسن شاهوارپور تبیین فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و مردم در هشت سال دفاع مقدس را از رسالت‌های امروزی برشمرد و ادامه داد: در این جهاد تبیین بایستی خیانت و فرصت طلبی خیانتکاران بازگو شود و چهره پلید آنها برای همگان برملا شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فضای مجازی را میدان اصلی حمله‌های دشمن به انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: در این عرصه نیز باید با میدان‌داری، جوانان، دانشجویان و نخبگان به مقابله با دشمن بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha