یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: موضوع احیای موقوفات و منابع پایدار، اساسی‌ترین برنامه مدیریت جدید خواهد بود و بر آن تأکید و پافشاری می‌شود، زیرا امور مربوطه از این طریق به نحو بهتری پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، نشست کارکنان حوزه علمیه استان خراسان جنوبی با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان شب گذشته در محل مدیریت این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در این دیدار به سیاست واگذاری امور به صف و ضرورت تقویت آن در راستای شکوفا شدن ظرفیت‌های حوزوی و بروز استعدادها و توانمندی‌ها تأکید و با اشاره به ضرورت تکریم اساتید، اظهار داشت: توجه به جایگاه استاد و تکریم بیشتر آن‌ها بخصوص در شرایطی که حاضر به هجرت شده‌اند، لازم و مورد تأکید است.

وی افزود: موضوع احیای موقوفات و منابع پایدار، اساسی‌ترین برنامه مدیریت جدید خواهد بود و بر آن تأکید و پافشاری می‌شود، زیرا امور مربوطه از این طریق به نحو بهتری پیش خواهد رفت.

مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین به تدوین برنامه ریزی‌های ویژه برای خواهران حوزوی اشاره و خاطرنشان کرد: برای حوزه علمیه خواهران خراسان، باید برنامه‌ریزی‌های مدون و ویژه‌ای، بر اساس مقتضیات آنان ارائه کرد که امیدواریم با هدف‌گذاری‌های مورد نظر، این امر تا پایان سال محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط همچنین در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات همکاران حوزه علمیه خراسان جنوبی و پاسداشت زحمات آنان در این عرصه، تلاش آن‌ها را مأجور دانست که خیر و عاقبت خوبی دارد.

شایان ذکر است حاضران در این نشست، مسائل مربوط به بخش‌های مختلف را در حضور مدیر حوزه علمیه استان خراسان جنوبی به اختصار بیان کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha