پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ عضو هیئت امناء اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان این که نفوذ فرهنگی به عنوان مؤثرترین راه نفوذ دشمن در ایران است، گفت: جمهوری اسلامی همواره با دشمن مواجهه بوده و موانع زیادی برای رسیدن به هدف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم صبیحه نباتی، عضو هیئت امناء اتحادیه جهانی زنان مسلمان در جشن فارغ التحصیلی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری با اشاره به آیه ۳۹ سوره احزاب اظهار کرد: تبلیغ باید استمرار داشته باشد و توقف ندارد؛ مبلغان کسانی هستند که پیام‌های الهی را ابلاغ کرده و از هیچ کس جز خدا بیم ندارند.

وی ادامه داد: خشیت غیر از خوف است، نوعی تأثر قلبی است که از عظمتِ امری عظیم ناشی می‌شود، چون مبلّغ، خدا را در هر حال شاهد و ناظر می داند ولی خوف انتظار وقوع امر ناپسندی است که موجب پرهیز از آن می‌شود.

نباتی از تداوم تبلیغ، تقوا در عمل، شهامت و قاطعیّت، توکّل بر خدا، ایمان به هدف، داشتن طرح و تدبیر، خیر خواهی و اخلاص به عنوان عوامل موفقیت یک مبلغ در امر تبلیغ یاد کرد و افزود: در آیات الهی سخن از قاطعیّت و شهامت مبلّغ در ابلاغ دستورهای الهی به مردم است، اما باید بدانیم که در مواردی نیز مدارا، نرمش و سکوت برای جذب قلوب لازم است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه تبلیغ با سخنرانی نیست، گاهی باید با عمل، حکم خدا را روشن ساخت، بنابراین باید از تمام لحظات و فرصت های خود استفاده و مسلط به ابزار روز در جهت تبیین واقعیت باشیم، دشمن با دروغ پراکنی حق را باطل جلوه می دهد و خیلی از افراد در جامعه بخاطر عدم شناخت به حقیقت در دام دشمن گرفتار می شوند.

نباتی تأکید کرد: شما باید ایمان واقعی به مسیری که در آن قرار دارید داشته باشید چرا که توطئه های دشمن علیه انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که نفوذ فرهنگی به عنوان مؤثرترین راه نفوذ دشمن در ایران است، افزود: فتنه ها در ایران دائما در حال تغییر هستند؛ جمهوری اسلامی همواره با دشمن مواجهه بوده و موانع زیادی برای رسیدن به هدف دارد؛ اگر پشتکار و اراده نباشد، نفوذ غرب تأثیرگذار خواهد بود، لذا شما به عنوان طلایه داران دین، باید تلاش و همت خود را مضاعف نمایید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha