دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی)، رمز مرجعیت شیعه که قلب ملت آزاده عالم را به دردآورده است، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی)، رمز مرجعیت شیعه که قلب ملت آزاده عالم را به دردآورده است، بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ(صف/۸)
کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

این روزها اهانت ننگین در یکی از کشورهای اروپایی به رهبر معظم انقلاب ، قلب جهان اسلام، موحدان و احرار عالم را به درد آورد. نشریه ای که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم غاصب صهیونیست [جریمه و بلکه تعطیل می شود، متاسفانه امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون ها مسلمان مقلد وی، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، که سیطره دیکتاتوری صهیونیست ها را نشان می دهد .

بدون تردید این هجمه شنیع و گستاخانه نشریه فرانسوی به اعتقادات میلیون ها انسان آزاده که با هجمه‌ای شیطانی ‌علیه ارزش های انسانی و الهی، نام مبارک حضرت حق تعالی، همچنین شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم انقلاب (دام ظله العالی) بعنوان رمز مرجعیت شیعه اقدام کرده است، برآمده از نوکری آنان برای استکبار جهانی و دشمنی با صحیفه الهی است که همواره همه عالم را به سِلم، صلح، برادری و اخوت دعوت نموده است.
این حرکت رذیلانه‌ی کشورِ پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا، تداعی‌ گر ضعف و حقارت آنان است و ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان این حرکات جاهلانه را قطعه‌ای کثیف از پازل سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی الحاد و کفر می دانند که از سوی سردمداران زر و زور وتزویر دنبال می شود و سالیانی است با هزاران ابزار تبلیغاتی عداوتشان را با اسلام عزیز بروز داده اند .

حوزه علمیه خراسان این حرکات مذبوحانه، ضدانسانی، ضد ایمانی را قویاً محکوم نموده و آن را مصداق بارزی از تعرض به امت اسلام، مرجعیت شیعه، ملت شریف ایران و همه ملت های آزاده جهان می داند و با نوایی بلند و فریادی روشنگرانه، از دولت‌های اسلامی، علما و اندیشمندان جهان اسلام، اساتید حوزه‌های علمیه، طلاب، فضلا، حوزویان و نیز آحاد مسلمانان جهان می‌خواهد تا صدای اعتراض خود را با بصیرت به گوش جهانیان برسانند و دولت های اسلامی و مجامع علمی دنیا نیز همه توان خود را یکپارچه برای برخورد با آنان که هدفشان توهین به میراث معنوی ملت ها بوده و قلوب آزادگان جهان را جریحه دار می کنند، به کار ببندند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha