شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع حوزویان و مردم تهران مقابل سفارت فرانسه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

تجمع حوزویان و مردم انقلابی تهران در محکومیت اقدام مذبوحانه و اهانت نشریه صهیونیستی فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت و ولایت، مقابل سفارت فرانسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حوزویان و مردم انقلابی تهران عصر امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه و اهانت نشریه صهیونیستی فرانسوی شارلی ابدو به مقام شامخ مرجعیت و ولایت، مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:

دولت فرانسه سریعاً عذرخواهی کند | خواص از خیمه انقلاب دفاع کنند

تجمع کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر دولت صهیونیستی فرانسه» و در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی، اقدام مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسوی شارلی ابدو را در اهانت به مرجعیت شیعه و ولی امر مسلمین جهان محکوم کردند و از دولت انقلابی به ویژه وزارت امور خارجه خواستند که به صورت جدی این مسئله را پیگیری کند.

ببینید:

تصاویر تجمع حوزویان و مردم تهران مقابل سفارت فرانسه

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران در جمع تجمع کنندگان اظهار کرد: مجله صهیونیستی و بی شخصیت فرانسوی، دامان هنر و رسانه را به لجن کشیده و برای چندمین بار با اهانتهای شیطانی و حیوانی خود ساحت مقدس ارزشهای دینی، پیامبران الهی و اخیراً هم اهانت به قلب تپنده جهان اسلام و ولی امر مسلمین جهان، ماهیت پلید و شیطانی خود را نشان داد. بی شک این طرح شیطانی، حلقه ای از نقشه شوم دین زدایی و حمله به بنیان ها و هویت توحیدی و اسلامی و جنگ ترکیبی و شناختی مثلث شوم غربی عربی و عبری است که البته مثل همیشه به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: دولت فرانسه بهتر است به جای فرافکنی بی شرمانه و منافقانه به بهانه واهی آزادی بیان، دست از حمایت از این هتاکان بی منطق بردارد و از عواقب شوم لانه جاسوسی آمریکا درس گرفته و سفارتش در تهران را به لانه فساد و فتنه تبدیل نسازد.

مدیر حوزه علمیه تهران از مسئولین نظام اسلامی، سران قوا و به ویژه دولت انقلابی و وزارت امور خارجه خواست که از طریق مجامع بین‌المللی و با دیپلماسی فعال و احضار سفیر فرانسه جلوی این حرکتهای ضدفرهنگی و صهیونیستی و حرکتهای مشابه را بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha