یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه امام صادق (ع) تفرش در بیانیه ای تأکید کرده است: اهانت به مقدسات هر ملت و مذهبی غیرقابل قبول و محکوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حوزه علمیه امام صادق (ع) تفرش در بیانیه ای تأکید کرده است: اهانت به مقدسات هر ملت و مذهبی غیرقابل قبول و محکوم است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اهانت به مقدسات هر ملت و مذهبی غیرقابل قبول و محکوم است.

اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام رفیع ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله)گناه ننگین و غیر قابل بخشش می باشد و در پرونده ننگین و پر از سیاه خود ثبت نموده و قلوب میلیونها انسان آزادی خواه و طرفدار عدالت را جریحه دار کرده است.

همه باید بدانند اصل مترقی و پیشرفته و محور نظم و انضباط جامعه ولایت فقیه است و هیچ وقت نباید اجازه به احد الناسی داد که به این محور خدشه ای وارد نمایند.

دشمن در این اغتشاشات اخیر هدف اصلی حملات خود را به ولایت فقیه داشته و با هوشیاری مردم ولایت مدار این فتنه نیز خاموش گشت.

بنابراین هر گروه و مکتب و جناحی ضرورت دارد، این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و از سازمانها و مراکز بین المللی که داعیه حقوق بشر آنها گوش بشریت را کر نموده است مطالبه جدی برای محاکمه این ایادی شیطان نمایند.

حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام تفرش ضمن محکومیت شدید این اهانت وقیحانه از مسئولان مربوطه درخواست  پیگیری و محاکمه را مطالبه می نماید.

مدیریت، کادر، اساتید، طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام تفرش

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha