چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی

حوزه/دبیرکل سازمان همکاری اسلامی آقای حسین ابراهیم طه با نماینده دائمی اندونزی در این سازمان دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی حسین ابراهیم طه با نماینده دائمی اندونزی در این سازمان دیدار و طرفین پیرامون لزوم تقویت زمینه های مشترک اسلامی بین سازمان و کشور اندونزی و همچنین در مورد حقوق زنان و امور جوانان در جامعه اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی افزود: تمام تلاش سازمان همکاری اسلامی در راستای برقراری صلح و امنیت در جهان و توسعه و گسترش روابط و همکاری بین کشورهای اسلامی است.

دیدار دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی با مفتی اعظم بوسنی و هرزگوین

همچنین دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با حسین کاوازویچ، مفتی اعظم جمهوری بوسنی و هرزگوین کشوری واقع در جنوب شرقی اروپا دیدار و پیرامون اهمیت و تقویت هر چه بیشتر روابط مشترک و دوستانه  دو کشور اسلامی گفتگو و تبادل نظر کردند.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن تاکید بر لزوم وحدت بیش از پیش جوامع اسلامی به منظور حل مشکلات موجود در دولت های اسلامی افزود: همانند گذشته سازمان همکاری اسلامی تا رسیدن این کشور به توسعه و ثبات و همزیستی مسالمت آمیز در جمهوری بوسنی و هرزگوین همراه شما خواهد بود.

در ادامه، مفتی اعظم بوسنی ضمن خرسندی از دیدار با دبیرکل و قدردانی از موضع اصولی و حمایت های مداوم سازمان همکاری اسلامی از این کشور، گزارشاتی را به وی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، سازمان همکاری اسلامی دومین سازمان بین دولتی پس از سازمان ملل متحد است که با عضویت پنجاه و هفت کشور در سطح چهار قاره در حال فعالیت است.

دیدار نماینده اندونزی در سازمان همکاری‌های اسلامی با دبیرکل این سازمان

دیدار نماینده اندونزی در سازمان همکاری‌های اسلامی با دبیرکل این سازمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha