سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه آموزشی مبانی فقهی جهاد تبیین

حوزه/ کارگاه آموزشی مبانی فقهی جهاد تبیین با رویکرد آموزش پژوهش‌محور در حوزه آزاد جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

خانم زهرا تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری کارگاه آموزشی مبانی فقهی جهاد تبیین با رویکرد آموزش پژوهش‌محور در حوزه آزاد و با همکاری بسیج اساتید و نخبگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد و اظهار داشت: این دوره روزهای پنجشنبه، ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این دوره به مدت چهار ماه برنامه‌ریزی شده است و با راهبری سرکار خانم سیفی استاد حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

تاجیک ضمن تأکید بر اهمیت موضوع «جهاد تبیین» و لزوم تبیین مبانی فقهی این موضوع، راهنمایی در تدوین مقالات، حمایت از انتشار مقالات برگزیده و ارائه دستاوردهای پژوهشی این دوره به همایش‌ جهاد تبیین را از جمله مزایای شرکت در این سلسله‌کارگاه‌ها برشمرد.

وی، مخاطبان این دوره را فارغ التحصیلان سطح ۳ فقه و اصول و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران دانست و عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا۳۰ دی با مراجعه به سامانه اختصاصی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به نشانی http://courses.jz.ac.ir و پرداخت شهریه ۱۰۰ هزار تومان در این دوره ثبت‌نام کنند.

برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha