دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: این اهانت نفرت انگیز به بهانه‌ی آزادی بیان که در هیچ دین و آئین و فرهنگ و سنتی قابل توجیه نیست در حالی انجام گرفته است که کوچکترین پرسش، تحقیق و پژوهش در رابطه با افسانه‌ی دروغین هولوکاست جرم تلقی و با مجازات های سنگین روبرو می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی در محکومیت به اهانت به مرجعیت دینی و اسلامی اظهار داشت: این اهانت نفرت انگیز به بهانه‌ی آزادی بیان که در هیچ دین و آئین و فرهنگ و سنتی قابل توجیه نیست در حالی انجام گرفته است که کوچکترین پرسش، تحقیق و پژوهش در رابطه با افسانه‌ی دروغین هولوکاست جرم تلقی و با مجازات های سنگین روبرو می شود.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون

دست پلید دشمنان اسلام و قرآن بار دیگر پس از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در اقدامی جنون‌آمیز به ساحت مرجعیت دینی و اسلامی مسلمانان هتک حرمت نموده و عواطف میلیون ها انسان در سراسر جهان را جریحه دار نموده است.

این اهانت نفرت انگیز به بهانه‌ی آزادی بیان که در هیچ دین و آئین و فرهنگ و سنتی قابل توجیه نیست در حالی انجام گرفته است که کوچکترین پرسش، تحقیق و پژوهش در رابطه با افسانه‌ی دروغین هولوکاست جرم تلقی و با مجازات های سنگین روبرو می شود.

خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از اشخاص احمق قرار داده‏‎ ‎‏است، چون هر نقشه ای که کشیدند و هر‏‎ ‎‏توطئه ای که چیدند و هر توهینی که به مقدسات کردند خود را رسواتر نموده و قدرت مقاومت را در صفوف امت اسلامی بالاتر برده اند.

این جانب ضمن محکوم نمودن این اقدامات موهن و سخیف، به سردمداران نظام سلطه و ایادی شان هشدار می دهم که منتظر عواقب بی خردی های خود باشند.

چراغی را که ایزد بر فروزد، هرآنکس پف کند ریشه اش بسوزد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha