یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20230110103114-3.jpeg

حوزه/ نشست مشترک مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و معاون فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با توافقاتی در زمینه استفاده از ظرفیت پاسخ گویان، هادیان، پرسمان حرم مطهر، استفاده از ظرفیت های بین المللی حرم مطهر و بهره گیری از محتواهای علمی مرکز در نمایشگاه های حرم مطهر همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر پورامینی رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار و به توافقاتی جهت همکاری مشترک این دو مجموعه منتج شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورامینی در این دیدار به تشریح و معرفی فعالیت ها و بخش های مختلف مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین پورامینی در این دیدار، ظرفیت های مختلف جهت همکاری مشترک مرکز مطالعات با بخش فرهنگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) از جمله در عرصه برگزاری مدارس شبهه پژوهی، چاپ مجلات مختلف مرکز، تولید محصولات مکتوب همچون کتاب و مقاله و نیز برگزاری نشست های مشترک با موضوعات مختلف روز و مورد نیاز جامعه هدف را تشریح کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین احمدی به تشریح فعالیت های بخش های مختلف و ظرفیت های آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله فعالیت در زمینه نشر آثار، سایت فعال، کتابخانه، موزه و غیره، برگزاری دوره های حقیقی و مجازی برای گروه های مختلف هدف که حدود ده هزار نفر خادم و نیز سیل عظیم زائرین می باشند، پرداخت.

در پایان این دیدار پیشنهادات ذیل مطرح گردید تا با پیگیری مدیران هر دو مجموعه اجرایی شود؛

استفاده از ظرفیت سخنرانان آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ؛

استفاده از ظرفیت پاسخ گویان، هادیان، پرسمان حرم مطهر؛

استفاده از ظرفیت های بین المللی حرم مطهر؛

برگزاری مشترک دوره های معرفتی در حرم مطهر به صورت حقیقی و مجازی؛

استفاده از ظرفیت فروشگاه حرم مطهر جهت تبلیغ و ارائه محصولات مرکز؛

استفاده از محتواهای علمی مرکز در نمایشگاه های حرم مطهر؛

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha