دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دشمنان با اقدامات حقیرانه و مذبوحانه‌ای مثل هتک حرمت مقام عظمای ولایت، نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در اجتماع طلاب، فضلا و مردم کرمانشاه که در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: از روزی که پرچم حق به وسیله انبیاء الهی بر افراشته شد، جریان ابلیس و دشمنان خود را در مقابل آن قرار دادند.

وی تصریح کرد: جریان باطل نسل به نسل و قرن به قرن در مقابل اردوگاه حق صف آرایی کرده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به زحماتی که پیامبران الهی برای انجام رسالت خویش متحمل شدند، گفت: ابراهیم خلیل(ع) شاید فکرش را هم نمی کرد که در آینده این سرزمین بی آب و علف، قبلگاه میلیاردها انسان خداجو شود.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: روزی که امام راحل عظیم الشأن در اوج غربت 15 سال از کشور تبعید شد به دنبال انجام تکلیف بود، گفت: هیچ پیشگویی نمی توانست چنین روزی را پیش بینی کند که عظمت انقلاب اسلامی دشمنان جبهه حق را به واکنش وا دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دشمنان چون نتوانسته‌اند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، به‌ اقدامات حقیرانه و مذبوحانه‌ای مثل هتک حرمت مقام عظمای ولایت روی آورده‌اند، غافل از اینکه با این نوع اقدامات، نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه زده و از محبوبیت رهبری فرزانه در دلها بکاهند.

وی افزود: در طول ۴4 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، دشمنان انواع ترفندها و نیرنگ‌ها را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بکار گرفته‌اند،اما هر گز نتوانسته‌اند، جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و روز به روز شاهد پیشروی این موج دشمن شکن هستیم.

با هتک حرمت نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور از اساتید حوزه علمیه کرمانشاه هم گفت: اهانت آخرین دست و پا زدن افراد ضعیفی است که قدرت خاموش نمودن نور را ندارند.

وی ادامه داد: نور الهی قابل خاموش شدن نیست و دشمنان دین خدا خود را خسته می کنند و اینجاست که از سر ناچاری شروع به تمسخر ارزش های دینی می کنند.

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به وصیتنامه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که چه زیبا از خداوند سپاسگزاری می کند، گفت: سیدالشهدای مقاومت عرضه می دارد که خدا را شکر در زمانی به دنیا آمدم که ولی امری مثل امام امت و شاگرد تربیت شده اش رهبری فرزانه حضور دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha