دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شماره دوازدهم سخن حوزه

جدیدترین پیش شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه» با تیتر یک «رفیق جوانان» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره دوازدهم نشریه اینترنتی «سخن حوزه» ویژه سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه با مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها دستاوردها و خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت استان‌ها منتشر شد.

دریافت نسخه PDF نشریه سخن حوزه

تیتر یک شماره دوازدهم «سخن حوزه» به گزارشی از فعالیت های امام روستای حاجی بابا از توابع شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی اختصاص یافته است؛ «رفیق جوانان».

در صفحه ۳ سخن حوزه مطلب خوانی با عنوان «حاج قاسم که بود؛ ناگفته های حاج آقای شیرازی از سال ها همرای با سردار» منتشر شده است که خواندن آن به مخاطبان عزیز پیشنهاد می شود.

«استاد فکر؛ کنگره ای برای نکوداشت آیت الله مصباح یزدی(ره)» عنوان گزارشی از دومین کنگره بین المللی رئیس فقید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در سالن اجلاس سران تهران است که در صفحه ۴ سخن حوزه به چشم می خورد.

در پیش شماره دوازدهم سخن حوزه به صورت ویژه به اخبار حوزه های علمیه استان های کشور به ویژه بانوان طلبه پرداخته شده است و اخبار و مطالب متنوع دیگری هم در این شماره از نشریه وجود دارد.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان‌های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می‌شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام‌رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

مخاطبان گرامی می‌توانند نسخه‌های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال نشریه دریافت کنند.

دریافت نسخه PDF شماره دوازدهم «سخن حوزه»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha