شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
راهپیمایی مردم بوشهر

حوزه/ راهپیمایی مردم بوشهر در سراسر استان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه و مقدسات اسلامی، این هفته بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه، اعلام کرد: اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار نشریه فرانسوی، خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه گاه محکم گذر از فراز و فرودها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی می‌دانند، برانگیخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از مردم استان دعوت کرده است با شرکت در راهپیمایی که ۲۳ دی بعد از اقامه نماز جمعه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، خشم و انزجار خویش را از این اقدام اهانت آمیز به نمایش بگذارند و دخالت کشور فرانسه و دیگر کشورهای غربی را در امور داخلی ایران محکوم کنند.

به گزارش حوزه، روز گذشته نیز طلاب و روحانیون بوشهر در محکومیت روزنامه هتاک فرانسوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

همچنین علما و روحانیون استان بوشهر، از نماینده ولی فقیه گرفته تا حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و جامعه ولایتمدار استان استان با صدور بیانیه‌هایی اقدام موهن نشریه فرانسوی شالی ابدو در توهین به مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن مقام معظم رهبری را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha