شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های مدیریتی شهرستان برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نسبت به هم افزایی و هماهنگی ویژه‌ای در این عرصه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان که با حضور حجت الاسلام مظاهری دبیر ستاد احیا استان اصفهان تشکیل شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، بر لزوم فعالتر شدن ستاد احیا امر به معروف شهرستان کاشان با رویکرد جهادی تأکید کرد و اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که اعضا ستاد بصورت مستمر و هر روز در ادارات و سازمان‌های کاشان حضور داشته باشند و با شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات نیز جلسه هم اندیشی برگزار نمایند تا این واجب الهی بصورت بهتر و جدی‌تر در ادارات پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در ادارات تلاش کنید مشکلات و معضلات مربوط به آن اداره در حوزه امر به معروف و مطابق با قوانین و ضوابط مشخص و راهکارهای عملی برای حل آنها ارائه شود، ضمنا لازم است تا برای مصوبات جلسات هم زمانی مشخص شود.

وی یادآور شد: اگر مشکلات در یک مجموعه بصورت حاد بود، لازم است تا در فرصت مناسب در دفتر و با حضور بنده مشکل را بررسی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، برلزوم به کارگیری تمام ظرفیت‌های کاشان در انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های مدیریتی شهرستان برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نسبت به هم افزایی و هماهنگی ویژه‌ای در این عرصه توجه شود.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: از ارکان مهم حکومت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر است و باید این فریضه الهی در منطقه بصورت فعال انجام شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha