شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تعطیل شد

حوزه/ با موافقت مدیر حوزه های علمیه، کلیه مراکز حوزوی مستقر در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵/ ۱۰/ ۱۴۰۱ به صورت دور کاری فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در بخشی از اطلاعیه معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خطاب به معاونین، مدیران مراکز و دفاتر مستقل ستادی قم آمده است: با توجه به ابلاغیه استانداری قم در خصوص برودت هوا به منظور کاهش مصرف انرژی به ویژه گاز و ضرورت همکاری همه دستگاه‌های ذیربط و اتخاذ تمهیدات لازم حسب موافقت مدیر محترم حوزه های علمیه، کلیه دروس سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵/ ۱۰/ ۱۴۰۱ به صورت مجازی اعلام می شود در ضمن در راستای تکریم مراجعه کنندگان و لزوم انجام امورات اداری، با هماهنگی مسئول مربوط، واحدهای اداری به صورت دورکاری و برحسب ضرورت در محل کار با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام علیکم بنده گرچه با تعطیلی موافق نیستم ولی آیا با دو روز تعطیلی گاز کشور تامین می‌شود؟ تعطیلی وقتی بد است که دروس پیش نرود ولی وقتی که می شود مثل زمان کرونا بطور مجازی دروس را دنبال کرد چرا حوزه در راستای حمایت از بیت المال و حق الناس پیش قدم نشود؟ اعلام کنند به مدت یک ماه دروس مجازی برگزار می‌شود چه ایرادی دارد؟ الآن من خودم با موتور از پردیسان به شهر می آیم و در درس ها شرکت می کنم چرا؟ چون اولا تاکسی اینترنتی در این شرایط جوّی کمتر کار می کنند و اگر هم تاکسی معمولی باشد که چندبرابر شرایط عادی کرایه می گیرد لطفا به عرائض بنده فکر کنید مشکل فقط گاز نیست، بلکه وسیله رفت و آمد و مریضی طلبه ها و لغزندگی خیابان‌ها و غیره هم هست.
  • حسین IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام دوره مجازی کی هستش