چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
س

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران گفت: رسانه های داخلی برای مقابله با رسانه های دشمن باید قوی و مقتدر باشند و روشنگری کنند، چرا که وظیفه سنگینی در پاسداری از انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام قاسم پایواره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران امروز در نشستی با سر دبیر هفته نامه صبح صادق ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و امام راحل اظهار داشت: رسانه ها خبر را دقیق دریافت و به مردم منتقل کنند.

وی به تلاش دشمن در فضای مجازی برای ضعیف نشان دادن ایران قوی اشاره کرد و گفت: دشمن با در اختیار گرفتن فضای مجازی، رسانه و برخی افراد خود فروخته می خواهند ایران قوی را به عنوان ایران ضعیف نشان دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن با کمک رسانه به دنبال فروپاشی نظام اسلامی در ایران است، افزود: رسانه های داخلی برای مقابله با رسانه های دشمن باید قوی و مقتدر باشند و روشنگری کنند، چرا که وظیفه سنگینی در پاسداری از انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

پایواره با اشاره به اینکه بدون بصیرت نمی‌توان با دشمن مبارزه کرد، نقش رسانه را در بالا بردن بینش اعتقادی و سیاسی آحاد جامعه مهم دانست و یادآور شد: همه‌ی ما وظیفه داریم با جهاد تبیین در مقابل دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری و حفاظت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha