جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیم سلیمانی

حوزه/ رئیس انجمن عکاسان استان قم، گفت: زمانی که سطح آگاهی جامعه بالا رود بهتر می‌توانیم اقدامات دشمنان را ریشه یابی کرده و محکوم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابراهیم سلیمانی، رئیس انجمن عکاسان استان قم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ایران در عرصه کاریکاتور صاحب سبک و جایگاه رفیع است، افزود: امروز ایران در حوزه کاریکاتور به یک مرجع جهانی تبدیل شده و در تمام رویدادهای این حوزه، داوران و نمایندگانی از ایران حضور دارد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی را بهترین اقدام برای محکومیت هتک حرمت نشریه شارلی ابدو دانست و افزود: همانطور که حضرت آقا فرمود، برگزاری این نشست‌ها جهاد تبیین بوده و علاوه بر روشن کردن موقعیت ایران نقش دشمن را نیز به خوبی آشکار و نقش برآب می‌سازد.

سلیمانی تصریح کرد: زمانی که سطح آگاهی جامعه بالا رود بهتر می‌توانیم چنین اقداماتی را محکوم کنیم. در واقع روشنگری حلقه مفقوده بین روشن‌فکران و جامعه ما است و متاسفانه چنین جلساتی بسیار کم اتفاق می‌افتد.

وی گفت: اگر روشنگری به درستی انجام می‌شد، شاید امروز آفت کمتری به جامعه هنری وارد می‌شد، ‌ لازم است اینجا از اقدام حوزه هنری و کانون هنر شیعی برای پیش قدم شدن در برگزاری چنین نشستی تشکر کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha