دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دختران را ستون زندگی خانواده دانست و گفت: هر چه تعداد دختران بیشتر باشند، چراغ خانه بیشتر روشن می‌شود؛ پسران هم عاملی برای اقتدار و استحکام خانواده هستند و خانه ای که در آن گریه و خنده فرزند باشد، آن خانه زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، امروز همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان «نشان مادری» با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این همایش با بیان اینکه یکی از عوامل اقتدار یک جامعه، وجود مادر و فرزند و توسعه نرخ جمعیت است گفت: دشمنان یک دین و مملکت به دنبال تقلیل قدرت جمعیت آن کشور هستند و آنها را از بین می‌برند تا جامعه دچار تقلیل منبع قدرت منابع انسانی شود و آن وقت بر آن سرزمین دینی تسلط پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: انسان شخصیتی است که با تحولات نسبی دارای عناوین مختلفی می‌شود؛ فرزندآوری یک نعمت الهی است و فرزند وقتی وارد زندگی انسان می‌شود رزق و روزی خود را می‌آورد و کانون خانواده را گرم می‌کند.

وی با بیان اینکه خانه با حضور فرزند شادتر و گرم‌تر می‌شود خاطرنشان کرد: هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد فضای محبت و عاطفه بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: برخی افراد فرزندآوری را منوط به مسائل مالی می‌دانند ولی خداوند می‌فرماید که نگران رزق و روزی فرزند خود نباشید.

وی دختران را ستون زندگی خانواده دانست و ادامه داد: هر چه تعداد دختران بیشتر باشند، چراغ خانه بیشتر روشن می‌شود؛ پسران هم عاملی برای اقتدار و استحکام خانواده هستند و خانه ای که در آن گریه و خنده فرزند باشد، آن خانه زنده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار کرد: برای اینکه در آینده مشکل جمعیتی نداشته باشیم، باید به فرزندآوری توجه بیشتری داشته باشیم.

وی به تبلیغات دشمنان برای کاهش فرزندآوری اشاره کرد و افزود: در تربیت فرزند، به تغذیه و پرورش آنها عنایت ویژه داشته باشیم که فرزندانی سالم و صالح تربیت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha