سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طلاب خواهر شاهین دژ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ گفت: نباید منتظر باشیم مردم به سراغ ما بیایند بلکه ما طلاب به عنوان هادیان دینی جامعه همانند نبی مکرم اسلام همچون "طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ قَد اَحکَمَ مَراهِمَهُ وَ اَحمیٰ مَواسِمَه" به میان مردم برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) با تشکیل گروهی از طلاب و تهیه بسته های فرهنگی، روز زن و ولادت حضرت (س) را به زنان این شهر تبریک گفتند.

رقیه عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تشریح برنامه های مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ گفت: ایام ولادت حضرات معصومین (ع) بهانه ای است تا ما بتوانیم معارف ناب را به مردم منتقل کنیم و لذا در این ایام تصمیم گرفتیم به جای این که ما مردم را دعوت کنیم به یک مراسم عمومی، هزینه آن را برای تهیه بسته های فرهنگی اختصاص دهیم و به میان مردم برویم.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س ) شاهین دژ تصریح کرد: طلاب خواهر در ایام ولادت حضرت زهرا (س ) در خیابان های شاهین دژ حضور پیدا کردند و ضمن اهدای بسته های فرهنگی مسائل عفاف و حجاب را به آن ها تشریح کردند.

وی افزود: در تشریح مسائل دین نباید منتظر باشیم مردم به سراغ ما بیایند بلکه ما طلاب به عنوان هادیان دینی جامعه همانند نبی مکرم اسلام همچون " طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ قَد اَحکَمَ مَراهِمَهُ وَ اَحمیٰ مَواسِمَه" به میان مردم برویم و دین را تشریح کنیم و امروز که دشمن از هر روزنه و فرصتی برای حمله به ارزش های دینی و انقلابی استفاده می کند، زمان نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست.

عبدلی تصریح کرد: جشنواره قرآن و عترت در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود و در ذیل این برنامه از مادران فاطمی و مادر شهید سلطانی تجلیل خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سرباز IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها