یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه یزد با طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) بهاباد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد در نشستی صمیمی با طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) شهر بهاباد شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، امروز ٢۶ دی‌ ۱۴۰۱ مدیر حوزه علمیه یزد در سفری به شهر بهاباد با طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس عنوان کرد: طلاب، اساتید و کادر سه عنصری هستند که با عملکرد صحیح موجب موفقیت حوزه علمیه می شوند و اگر هر کدام از آنها نتواند به خوبی عمل کند حوزه متحمل ضررهای جدی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که این عناصر با هم مرتبط هستند، افزود: اگر ما به وظایف خود با عزمی راسخ درست عمل کنیم، حوزه علمیه پیشرفت های بیشتری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به آیه (وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ) و بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است»، تأکید کرد: اگر شما تلاش خود را به نحو احسن داشته باشید و این توفیق تحصیل و خدمت به اسلام را که خداوند به شما عطا کرده است را مغتنم بشمارید، خداوند نیز روزی شما را تضمین کرده و به توفیقات شما می افزاید.

استاد حوزه علمیه یزد با بیان این مطلب که کلام ائمه اطهار علیهم السلام و قرآن نور است، عنوان کرد: هرچه انسان به سمت کلام مبارک ائمه اطهار (ع) و آیات کلام الله مجید برود و انس پیدا کند سیر نمی شود، اما در موارد دنیایی و مادی اینگونه نیست، مانند خوردن بهترین غذاها که بالاخره سیر می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: ما باید اهدافمان را بشناسیم که این شناخت باعث می شود تا استقامت و عزمی راسختر پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha