سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صمصامی امام جمعه وحدتیه

امام جمعه وحدتیه تبعیض در کارهای اداری را مذموم و خارج از اهداف انقلاب اسلامی خواند و تنها راه نجات را خدمت صادقانه و بدون تبعیض به مردم عنوان کرد و گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر فرصتی استثنایی جهت تقویت اعتقادات و شکرگزاری از نعمات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست ستاد هماهنگی برگزاری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخش سعدآباد امروز با حضور امام جمعه وحدتیه، بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش سعدآباد برگزار شد.

حجت الاسلام ولی صمصامی در این نشست با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئول کارگزار نظام اسلامی به طریقی به حاکمیت وصل هستیم، گفت: شایسته است قدردانی خود را از نعمات نظام اسلامی در عمل اثبات نموده و همواره در جهت خدمت بی‌منت به ولی نعمتان خود تلاش نماییم.

امام جمعه وحدتیه گرامیداشت مناسبت ها به ویژه ایام الله دهه فجر را شامل دو وجه ممتاز دانست و بیان داشت: اولین وجه گرامیداشت موضوع یادآوری در اذهان یک مسؤول است که این انقلاب را به عنوان یک نعمت قلمداد نماید که از تظلمات طاغوت ما را رهایی بخشید و وجه دوم گرامیداشت این است که اکثر مسئولین وقتی در دایره کار اجرایی قرار می گیرند به لحاظ عملی و عقیدتی تحلیل می روند و این خود باعث عدم رغبت و انحراف خدمت به مردم و تضعیف اعتقادات او می شود که با اهداف نظام منافات و متناقض است و می طلبد که ما مسؤولین همواره خود را با اهداف انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبری به روز نماییم.

وی با توصیه مدیران مبنی به حضور در گلزار شهدا در خلوت، تصریح کرد: هر چند گاهی عمل خود را با آرمان های شهدا تطبیق داده و چنانچه این عمل معنوی صورت پذیرد نقاط ضعف کارگزار مشخص و نقاط قوت آن تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام صمصامی ادامه داد: اکثر مشکلات مردم از عملکرد بی انگیزه و خودخواهی ما مسئولین نشأت می گیرد که لازم است در جوهره اعتقادی خود را به روزرسانی و تجدید عهد نماییم.

وی با اشاره به اینکه مسئولین نباید به ظاهر و ثروت افراد توجه نمایند چرا که این یک مصیبت است، گفت: مردم بی پناه همواره منتظر الطاف منحرف آنها جهت رفع گره هایشان هستند و مطمئنیم که چنین مدیرانی خدمت به مردم محروم را از دستور کار خود خارج نموده و باعث دلزدگی مردم نسبت به نظام و انقلاب شده اند.

امام جمعه وحدتیه تبعیض در کارهای اداری را مذموم و خارج از اهداف انقلاب اسلامی خواند و تنها راه نجات را خدمت صادقانه و بدون تبعیض به مردم عنوان کرد و افزود: گرامیداشت ایام الله دهه فجر فرصتی استثنایی جهت تقویت اعتقادات و شکرگزاری از نعمات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha