دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پویش «دلگرمی احسان» به نام شهدای امنیت

حوزه/ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم از برگزاری پویش «دلگرمی احسان» و تهیه لوازم گرمایشی برای خانواده‌های نیازمند، به نام شهیدان زاهدلویی و مختار زاده در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم عنوان کرد: با توجه رسیدن فصل زمستان و هم‌زمان با اوج‌گیری سرما در سراسر کشور و برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفت تا پویشی را با تهیه و توزیع لوازم گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند تدارک ببیند.

وی با اشاره به اینکه بیش یک میلیارد ریال برای تهیه لوازم گرمایشی در قم هزینه شده است، بیان کرد: این پویش با عنوان «دلگرمی احسان» همزمان در سراسر کشور و در استان قم با نام و یاد شهید «مهدی زاهدلویی» و شهید «حسن مختار زاده» برپا شده و این لوازم تهیه و در حال توزیع بین خانواده‌های محروم استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قم با تأکید بر اینکه شأن و کرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل گرمایشی حفظ می‌شود، گفت: خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی شده‌اند و با همکاری گروه‌های مردمی همکار لوازم گرمایشی توزیع می‌شود.

عبدی خاطر نشان کرد: در ماه گذشته نیز طی رزمایشی بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ و مواد غذایی پروتئینی بین ۲۵ هزار خانواده کم برخوردار، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha