یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار بانوان با امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با بیان اینکه هویت دینی زن مسلمان در انقلاب اسلامی احیا شد گفت: مادران در تربیت فرزندان و زنان در عرصه های مختلف نقشی تعیین کننده دارند و امروز هم بانوان ما در دفاع از نظام و ولایت در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در دیدار با جمعی از بانوان شهر دیر با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و زن، اظهار کرد: نقش زنان و مادران ما در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعیین کننده بود و این نقش آفرینی ادامه دارد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه هویت دینی زن مسلمان در انقلاب اسلامی احیا شد افزود: مادران در تربیت فرزندان و زنان در عرصه های مختلف نقشی تعیین کننده دارند و امروز هم بانوان ما در دفاع از نظام و ولایت در صحنه هستند.

وی بیان کرد: دشمن با تبلیغات خود این گونه القا می کند که در نظام اسلامی به زنان و حقوق آنها بی اعتنایی می شود در حالی که قبل از انقلاب به نام آزادی زن به این قشر ظلم می شد و بعد از انقلاب زنان به هویت اسلامی خود رسیدند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حجاب به معنای محدود کردن زن نیست، تصریح کرد: زنان ما در کنار تربیت فرزند و انجام امور خانه داری می توانند با حفظ حجاب و عفاف در عرصه های مختلف اجتماع نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با جنگ شناختی و تبلیغات گمراه کننده باورهای نسل جوان را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: با ارتباط بیشتر با نسل جوان و دختران و با زبان نرم و گوش دادن به شبهات ذهنی آنها می توانیم آنها را به مسیر درست هدایت کنیم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: در عمل به جهاد تبیین و روشنگری بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha