دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر اجرای باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور مبلغان در نقاط مختلف این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در نشست فصلی معاونان تبلیغ شهرستان های استان لرستان که در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد با اشاره به اینکه معاونان تبلیغ شهرستان ها با برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف شعار سال و اجرای برنامه های جهاد تبیین همت خود را بکار گیرند، گفت: معاونان و نمایندگان تبلیغ در شهرستان ها سرفصل های تبلیغی را متناسب با نیاز تبلیغی شهرهای استان به مبلغان طرح های هجرت و امین ابلاغ کنند.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های تبلیغی مبلغان هجرت و امین در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و انقلابی در جامعه بهره بگیریم، افزود: مبلغان طرح های هجرت و امین با زحمات شبانه روزی علاوه بر اجرای برنامه های دینی در محلات، مساجد و مدارس در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی منشا اثر بوده و هستند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه کیفیت بخشی به اجرای برنامه های تبلیغی سرلوحه فعالیت های مبلغان طرح های هجرت و امین قرار گیرد، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های تبلیغی همه نهادهای مرتبط مدنظر مبلغان طرح های هجرت و امین قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه جلسات هم اندیشی برای تبادل نظر مبلغان طرح های هجرت و امین نیز برای پیشبرد تبلیغ دینی در جامعه ضروری است، گفت: مبلغان با هم اندیشی و تبادل نظر برای برگزاری باشکوه برنامه های دینی و مناسبتی اقدام کنند.

وی در پایان بر برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان لرستان تأکید کرد و افزود: مبلغان طرح های هجرت و امین دستاوردهای انقلاب را برای آحاد جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان جامعه بازگو کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha