دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره های آموزشی جهاد تبیین ویژه مبلغان شبکه تبلیغ این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان امروز در نشست فصلی معاونان تبلیغ شهرستان ها و نمایندگان مبلغان طرح های هجرت و امین لرستان که در محل مدیریت حوزه استان برگزار شد با اشاره به اینکه شبکه تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با بیش از 950 مبلغ بزرگترین شبکه تبلیغی استان لرستان محسوب می شود، گفت: برنامه ها و طرح های تبلیغی در مناطق مختلف استان توسط مبلغان طرح های هجرت و امین با برنامه ریزی های لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برای کیفیت بخشی به امر تبلیغ در طول سال،کارگاه ها و دوره های آموزشی خاص به ویژه دوره های آموزشی جهاد تبیین، ویژه مبلغان طرح های هجرت و امین برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این دوره ها با هدف ارتقاء دانش تبلیغی مبلغان صورت می گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان طرح های هجرت و امین با برگزاری برنامه های متعدد ویژه عموم مردم و دانش آموزان در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه نقش بسزایی دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان طرح های هجرت و امین با اخلاص، سعه صدر و فعالیت جهادی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه خدمات و فعالیت های چشمگیری را انجام داده اند.

حجت الاسلام ولی پور از اجرای برنامه های مناسبتی گوناگون توسط مبلغان طرح های هجرت و امین و همچنین مبلغان اعزامی در مناسبت های دینی و انقلابی خبر داد و گفت: مبلغان با اجرای برنامه های خلاقانه در این ایام در راستای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه تلاش وافر داشتند.

وی در پایان از اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش می شود برنامه های ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان توسط مبلغان مردمی،بامحتوا و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم بیگی نیا IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    برای برگزاری با شکوه نیاز به هزینه داریم حداقل یک میلیون ومن دوسال هست که طرح امین هستم فقط یک میلیون دریافتی داشتم