سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1065705
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
مستند تلویزیونی اشک شوق

حوزه/ تولید مستند تلویزیونی اشک شوق به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین چاوشیان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مستند تلویزیونی اشک شوق روایتی از گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه این گروه در نقاط مختلف کشور است.

تولید مستند تلویزیونی اشک شوق آغاز شد

گروه جهادی شهید رحمان رمضانی با مدیریت خانم رمضانی (خواهر شهید) از دو دهه قبل فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای را باهدف اشتغال‌زایی و کمک به محرومیت‌زدایی آغاز کرده به‌طوری‌که در بسیاری از نقاط محروم کشور دارای نمایندگی فعال است.

تولید مستند تلویزیونی اشک شوق آغاز شد

مستند تلویزیونی اشک شوق در استان‌های تهران، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تصویربرداری شده و در اسفندماه امسال از رسانه ملی پخش خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود: مستند تلویزیونی اشک شوق به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین چاوشیان محصول مشترکی از گروه رسانه‌ای خاتم مدیا و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی است.

تولید مستند تلویزیونی اشک شوق آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قمررخ آقایی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 0
    باسلام وادب خدمت شما عزیران و دوستان ولایت که در این ارس زحمات قابل توجه باظرافت کامل و جامع علمی کاربردی در این زمینه به کار گرفته اید ممنون از این برنامه من شخصا سالها منتظرگروه مستند ساز بودم تشکر ویژه
  • زهرا رضایی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام ممنونم که یکی از آرزوهای حقیر رو برآورده کردید، خیلی دوست داشتم مستند بی بی زبیده ساخته بشه اشک شوق هم بسیار زیباست اجر شما محفوظ ازطرف خادمین سه شنبه های مهدوی