جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بازسازی اذهان به ویژه برای جوانان با بازخوانی روایت پیشرفت، امیدآفرینی و شناساندن ظرفیت ها و دستاوردها محقق می شود و دهه مبارکه فجر امسال که تقارن مبارکی با ایام اعتکاف دارد، فرصتی مغتنم برای همه دغدغه مندان و دلسوزان قشر نقش آفرین جوان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر پنجشنبه در گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: اعتکاف فرصت مغتنمی برای نشاط معنوی جامعه است؛ جلسات ویژه ی اعتکاف در شهرستان ها درحال برگزاری است تاهماهنگی لازم برای ایجاد زمینه های برگزاری اعتکاف بیشتر و بهتر فراهم شود.

وی ادامه داد: اهمیت حضور مبلغین و مبلغات در جمع معتکفین ضروری است؛ لذا تولید محتوای تبلیغی، نشست ها و رصد اماکن برگزاری اعتکاف، برای حضور آنها، از جمله برنامه های این اداره کل در ایام اعتکاف است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر اشاره و تاکید کرد: بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب، کارآمدی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به خصوص نقش زنان در پیشرانی نهضت بر کسی پوشیده نیست و دشمنان اسلام و انقلاب پس سال ها تحریم و هجوم همه جانبه نظامی و رسانه ای، به پیشرفت ها و دستاوردهای آن اذعان دارند.

وی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: صیانت از استقلال، آزادی و هویت اسلامی ایرانی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است که با نقشه های متعدد دولت های استکباری شرق و غرب و کینه ورزی های معاندین داخلی و خارجی، نه تنها کمرنگ نشد بلکه امروز در سایه مقاومت و استکبارستیزی، ضریب نفوذ ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران در جهان چندین برابر شده است .

شریف تبار افزود: جهاد امیدآفرینی را سرلوحه ی برنامه های فرهنگی قرار دهید؛ بازسازی اذهان به ویژه برای جوانان با بازخوانی روایت پیشرفت، امیدآفرینی و شناساندن ظرفیت ها و دستاوردها محقق می شود و دهه مبارکه فجر امسال که تقارن مبارکی با ایام اعتکاف و سالروز ولادت مولای متقیان، امیرالمومین(علیه السلام) دارد، فرصتی مغتنم برای همه دغدغه مندان و دلسوزان قشر نقش آفرین جوان فراهم کرده است.

مسئول ستاد اعتکاف مازندران افزود: با بررسی ها و جلساتی که در ادارات شهرستانی انجام شد، ظرفیت های موجود نشان از اعتکاف پرشورتر در دیار علویان دارد و با عنایت خداوند متعال، اعتکاف امسال پرشور تر از سال های قبل با حضور همه اقشار به ویژه جوانان مازندرانی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: رویش های فرهنگی و معنوی بسیاری، در انقلاب شکل گرفته که شکوفاتر شدن سنت حسنه اعتکاف بعد از انقلاب کاملا مشهود است؛ اعتکاف های دانش آموزی و دانشجویی که توسط بخش های فرهنگی در آموزش و پرورش و نهاد نمایندگی دانشگاه ها در طول این سالها برگزار شده با استقبال جوانان و نوجوانان بسیاری روبرو شده است و با جلساتی که بین دستگاه های فرهنگی مرتبط برگزار شد، پیش بینی می شود امسال نیز شاهد این استقبال در همه اماکن برگزاری اعتکاف هستیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha