یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سس

حوزه / مراسم سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن باقر(ع) امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و سردار اشتری فرمانده سابق فراجا در بارگاه ملکوتی آن حضرت در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن باقر(ع)، ‌مراسم سالروز شهادت این امامزاده عظیم الشان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و سردار اشتری فرمانده سابق فراجا در بارگاه ملکوتی آن حضرت در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

در این آیین که با حضور شیفتگان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) همراه بود، ذاکران و مداحان در عزای شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم طی سخنانی خطاب به سردار اشتری، اظهار کرد: شما لیاقت و شایستگی داشتید که مقام معظم رهبری هم در حکم انتصاب از شما تعریف و هم در حکم تودیع از عملکرد شما ابراز رضایت کردند و این برای شما ارزشمند است.

وی ادامه داد: امیدواریم این اظهار شایستگی نائب امام زمان(عج) در هنگام شروع مسئولیت و ابراز قدردانی و رضایت مندی در پایان مسئولیت، با رضایت مندی حضرت صاحب(عج) همراه باشد و در ادامه مسیر انقلاب هم موفق باشید.

امام جمعه کاشان افزود: مرحوم آقای فلسفی سخنران شهیر کشور در اواخر عمر که بیمار بودند به مقام معظم رهبری پیغام دادند و گفتند «چون پیام شما برای دنیا و آخرت من مفید است موقعی که از دنیا رفتم برای من پیام صادر فرمائید».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha