یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، گفت: حرکت انقلاب اسلامی رو به رشد است و مجموعه‌هایی که می‌خواهند به حل مسائل بپردازند باید بر اساس واقعیت‌ها، زخم‌های آن را بهبود دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌ الاسلام والمسلمین فرزانه در نشست مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان با دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند، عضو هیئت‌علمی فرهنگستان علوم اسلامی قم در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به اهمیت آینده‌نگری پرداخت و گفت: شهید بهشتی به پیش‌تحلیل و فرارفتن از تحلیل مسائل تأکید می‌کرد که در آن زمان فکر بلند و والایی بود و اکنون دنیا از آینده‌نگری عبور کرده و به آینده‌سازی رسیده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام‌صادق(ع) با موضوع بقای اسلام و مسلمانان با رویکرد اقتصادی، گفت: در این زمینه باید به جایگاه واقعی خود برسیم.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان شناساندن آرمان و اهداف انقلاب اسلامی به آیندگان را امری لازم و بااهمیت خواند که باید نسبت به آن اهتمام و توجه ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به کار زیادی که برای پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی انجام شده، گفت: انقلاب از داخل و خارج مورد حمله قرار دارد و همه بر این قهرمان زخم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه باید دنبال مطلوب‌ها و راه‌حل‌ها بود و بر اساس مطالبه مردم گام نهاد، گفت: حرکت انقلاب اسلامی رو به رشد است و مجموعه‌هایی که می‌خواهند به حل مسائل بپردازند باید بر اساس واقعیت‌ها، زخم‌های یادشده را بهبود دهند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha