پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
photo_2023-01-21_07-43-52.jpg

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با عنوان «بررسی رابطه عبودیت با تقرب الهی از منظر قرآن کریم» خبر داد.

خانم حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار کرد: به فضل الهی دوازدهمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل در این واحد حوزوی انجام شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحصیل در حوزه علمیه بانوان که خیلی از طلاب درگیر آن هستند نگارش پایان‌نامه و جلسه دفاعیه آن است. یعنی طلبه‌ای که مدت زمانی طولانی درگیر انجام پژوهش برای نگارش پایان‌نامه بوده است در جلسه دفاعیه از کار و تحقیق خود در مقابل استاد داور دفاع می‌کند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل تصریح کرد: جلسه دفاعیه پایان‌نامه از اهمیت ویژه‌ای برای طلاب برخوردار است چراکه از یک اثر پژوهشی که دستاورد آن به احتمال در توسعه و پیشرفت علوم مؤثر باشد، دفاع می‌شود و از طرفی همین پژوهش در ادامه مسیر تحصیل طلبه اثرگذار است.

نوری اظهار کرد: برای برگزاری بهتر جلسه دفاعیه پایان‌نامه، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان ضروری است که این برنامه‌ریزی هم از طرف مسؤولین پژوهشی مدارس علمیه و هم خود طلبه باید رعایت شود تا جلسه دفاعیه با آرامش و طبق اصول پیش برود.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل ادامه داد: در جلسه دفاعیه برگزار شده، خانم سمیرا رستمی از پایان‌نامه سطح سه خود با راهنمایی استاد علیرضا عبدالرحیمی و داوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد شجاعی دفاع کرد و موفق به کسب نمره عالی شد.

پایان‌نامه «بررسی رابطه عبودیت با تقرب الهی از منظر قرآن کریم» دفاع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha