جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1066113
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
اختتامیه

حوزه/ به همت موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه اختتامیه اولین دوره «دانش و روش زندگی برتر دورهمی خانواده بهار عمر» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه پیش از ظهر امروز اختتامیه اولین دوره دانش و روش زندگی برتر دورهمی خانواده بهار عمر با حضور حجت الاسلام مهدی هادی نایب رئیس انجمن روانشناسان اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه اخلاق و تربیت در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار گردید.

حجت الاسلام سامعی ضمن ارائه گزارشی از طرح بهار عمر، این دوره را یک کار مردمی با پشتوانه مردمی معرفی کرد و گفت: یکی از کارهای فرهنگی این است که متوجه نیازهای جامعه باشد و بتواند معضلات جامعه را کاهش دهد.

وی ادامه داد: ابتکار این است که آنچه نیاز جامعه است به شیوا ترین روش صورت پذیرد .

در ادامه سید عباس امینی عضو شورای شهر ساوه ضمن تقدیر از برگزاری این دوره بیان کرد: ماهیت طرح به اهمیت جایگاه مادر و نقش مادر پرداخته است زیرا دشمن درصدد این است که این جایگاه مورد غفلت واقع شود و می داند جایگاه مادر کارخانه انسان سازی است که میتواند جامعه را به سعادت و شقاوت بکشاند .

عضو هیئت علمی دانشگاه اخلاق و تربیت در ادامه افزود: در سختی های زندگی تحمل و بردباری داشته باشید که خداوند متعال اولیای خود را با تحمل و صبر امتحان نمود .

در پایان حجت الاسلام هادی به سه نکته کلیدی در روابط زوجین اشاره کرد و گفت: تمرین و تکرار آنچه را که در این دوره بهار عمر فرا گرفته شد و تصمیم گیری درست به طوری که در گرفتاری ها باقی نمانیم و هدف های بلندتری در زندگی داشته باشیم و تشکر از خداوند و مخلوقین را در سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha