پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خوهران مازندران

حوزه/ عضو جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران گفت: غریب ترین گفتمان در کشور گفتمان اقتصاد مقاومتی است و تا زمانی که نتوانیم این گفتمان را فراگیر و به مطالبه تبدیل کنیم، سیاست اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، امیرحسین یوسفی عضو جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) مازندران در جمع کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل بیان کرد: غریب ترین گفتمان در کشور گفتمان اقتصاد مقاومتی است و تا زمانی که نتوانیم این گفتمان را فراگیر و به مطالبه تبدیل کنیم، سیاست اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: باید دغدغه مندان استقلال اقتصادی ایران، گفتمان سازی حمایت از تولید را انجام دهند تا اقتصاد جامعه متحول گردد؛ اگر خواسته مردم در راستای تولید باشد دولت نمی تواند مخالفت کند و اگر در تریبون های تبلیغی و فرهنگی مباحث اقتصاد مقاومتی و تولید مطرح شود همگان متعهد می شوند در حد توان خود در این زمینه فعالیت داشته باشند.

یوسفی تأکید کرد: قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) در نظر دارد در راستای تربیت نیروهای متخصص به عنوان هسته اولیه گفتمان اقتصادی با حضور اساتید برجسته کشوری به طلاب فعال و توانمند در عرصه تبلیغ آموزش دهد تا این افراد با حضور و تبلیغ در مدارس، جمع بانوان و دیگر عرصه ها، گفتمان اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند.

وی افزود: از جمله طرح های این قرارگاه، ترویج، تولید و استفاده از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی است که با راه اندازی این پویش در مدارس می تواند ایده فوق را تقویت نموده و فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را گسترش داد.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha