چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
زاهددوست امام جمعه دلوار

حوزه/ امام‌جمعه خورموج گفت: ترویج روحیه انقلابی‌گری به ویژه در نهادها و ادارات باید جدی گرفته شود تا مردم بتوانند از خدمات مطلوب‌تر بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتی با حضور حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه شهرستان دشتی، فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط شهرستانی در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌ جمعه خورموج در این نشست اظهار کرد: اگر پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ یک معجزه بود بدون شک استمرار ۴۴ ساله آن معجزه‌ای عظیم تر است.

وی ادامه داد: اگر دشمنان در جریان پیروزی انقلاب غافلگیر شده و نتوانسته از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند اما از فردای پیروزی با همه توان و امکانات در تمامی عرصه‌ها کمر همت را برای حذف انقلاب بکار بستند و هرچه در توان داشتند به کار گرفتند تا انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد ولی به کوری چشم آنان این اتفاق افتاد و انقلاب، و تا امروز استمرار یافته و این معجزه‌ای بزرگتر از معجزه پیروزی انقلاب می‌باشد.

امام‌جمعه خورموج گفت: در جشن انقلاب، تبیین آرمان‌ ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم و ضروری است و اما نکته حائز اهمیت آن است که بدانیم دستاوردها فقط مادی نیست و دستاوردهای معنوی را هم نباید فراموش کرد.

حجت‌الاسلام زاهددوست گفت: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال باید به اصول وحدت‌آفرینی، امیدافزایی و ترویج روحیه انقلابی بیش از پیش توجه شود.

امام‌جمعه خورموج اظهار کرد: ترویج روحیه انقلابی‌گری به ویژه در نهادها و ادارات باید جدّی گرفته شود تا مردم بتوانند از خدمات مطلوب‌تر بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    انقلابی به کسی میگویند که پایبند هیچ قاعده و قانونی نیست و بطور اتش باختیار در جهت منافع قدرت تندروها عمل میکند و همینها عامل بی ثباتی و بحرانهای کشورند.