دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم رونمایی کتاب

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب «شرح زیارت جامعه کبیره» برگرفته از دروس آیت الله سید حسن مرتضوی، ششم بهمن برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، کتاب «شرح زیارت جامعه کبیره» برگرفته از دروس آیت الله سید حسن مرتضوی، پنجشنبه، ششم بهمن ۱۴۰۱ در محل سالن شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی می شود.

کتاب شرح زیارت جامعه کبیره براساس دروس آیت الله مرتضوی از علمای مشهد مقدس که در روزهای چهارشنبه پس از درس خارج فقه خود در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان ارائه می‌شد، تدوین شده و به همت محقّقان موسسه علمی پژوهشی «کلامنا» پس از پیاده سازی صوت دروس، استخراج مصادر و منابع، تحقیق و تکمیل مقدّمه، فهرست ها و کتابنامه به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب که شرحی است بر زیارت جامعه کبیره، میراث گرانبهای امام هادی(ع) است، همزمان با سالروز شهادت این امام همان رونمایی خواهد شد.

مراسم رونمایی از این کتاب با هدف بهره‌مندی از فیوضات معنوی ماه رجب و تکریم مقام علم و تجلیل از زحمات این استاد با حضور علما و اساتید حوزه علمیه مشهد و قم از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجج اسلام و المسلمین عباسعلی زارعی سبزواری، استاد حوزه علمیه قم، علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان و ربانی بیرجندی، استاد دروس خارج این حوزه سخنرانی خواهند کرد.

کتاب شرح زیارت جامعه کبیره که به‌سعی حجج اسلام سید محسن مرتضوی و سید مسعود مرتضوی تهیه و تنظیم شده، توسط انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی در قطع وزیری و با شمارگان هزار نسخه در ۶۵۶ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha