دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجۃ الاسلام رضا خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ و کشور ما را در عرصه‌های مختلف، ضعیف معرفی کنند و لذا معلمانمان امروز باید دانش‌آموزان را به صورت هوشمندانه و هنرمندانه با این فرهنگ قوی آشنا کنند تا نوجوانان به ایران اسلامی و فرهنگ آن افتخار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن تکلیف دختران کلاس سومی شهر چغادک ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ ایرانی اسلامی ما فرهنگ قوی و غنی‌ است و باید قدر فرهنگ ایرانی اسلامی را به خوبی بدانیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر در فرهنگ ما، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ و کشور ما را در عرصه‌های مختلف، ضعیف معرفی کنند و لذا معلمانمان امروز باید دانش‌آموزان را به صورت هوشمندانه و هنرمندانه با این فرهنگ قوی آشنا کنند تا نوجوانان به ایران اسلامی و فرهنگ آن افتخار کنند.

وی یادآور شد: عده‌ای متأسفانه از سر ناآگاهی به تحقیر فرهنگ ارزشمند کشور می‌پردازند و ضعف اعتماد و خود تحقیری را به نوجوانان و دانش‌آموزان تزریق می‌کنند.

حجت الاسلام خدری گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف قوی است، ولی دشمن ضعیف ما سعی می‌کند با استفاده از سلطه رسانه‌ای خود، این کشور و فرهنگ آن و پیشرفت‌ها را ضعیف جلوه دهد.

در پایان این مراسم دانش آموزان نماز ظهر و عصر خود را به امامت حجت‌الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اقامه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha