جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه تخصصی «کلی‌نگری و نگرش فرآیندی»

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان گلستان کارگاه های مهارت افزایی را با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه استان در دو روز جداگانه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم محمدی مسئول ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران گلستان با اعلام این خبر بیان کرد: دو کارگاه تخصصی «کلی‌نگری و نگرش فرآیندی» ویژه معاونان در حال برگزاری است و کارگاه «برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری» ویژه مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان فردا پنج‌شنبه ۶ بهمن در دو روز جداگانه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آشنایی با ابعاد مهارت‌های مدیریتی دانست و افزود: از جمله مهارت‌های مورد نیاز در این راستا مهارت‌های فنی و تخصصی، نظری و انسانی ضروری است و با توجه به اینکه مخاطبان کارکنان مدارس علمیه، طلبه‌ها و دانش‌آموختگان و در سطح عمومی‌تر، آحاد بانوان هستند، به کارگیری مهارت‌های مدیریتی برای هر یک از معاونان یک ضرورت محسوب می‌شود.

مسئول ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران گلستان با مهم خواندن مهارت‌های مورد نیاز مدیریتی و نیز مهارت‌های مدیریت اسلامی، خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف حوزه‌های علمیه خواهران در برنامه بلند مدت پنج ساله، نیازمند مهارت‌های مدیریتی در مدارس خود هستیم.

خانم محمدی ادامه داد: کارگاه ویژه معاونان مدارس صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی آقاپیروز استاد دوره آغاز شده است که تا عصر به طول می‌انجامد و کارگاه یک روزه مدیران نیز روز پنج شنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد.

همچنین، در ابتدای کارگاه خانم سیده نفیسه حسینی واعظ مدیر استان با عرض خوش‌آمد به معاونان و تبریک حلول ماه رجب، توصیه‌هایی را به معاونان مدارس علمیه استان بیان کرد.

کارگاه «کلی‌نگری و نگرش فرآیندی» برگزار شد

کارگاه «کلی‌نگری و نگرش فرآیندی» برگزار شد

کارگاه «کلی‌نگری و نگرش فرآیندی» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha