جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی اعتراضی علیه اهانت کشور سوئد و فرانسه به قرآن کریم در اهواز

حوزه/ راهپیمایی اعتراضی علیه اهانت کشور سوئد و فرانسه به قرآن کریم باحضور مردم و نمازگزاران همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، راهپیمایی اعتراضی علیه اهانت کشور سوئد و فرانسه به قرآن کریم باحضور مردم و نمازگزاران همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد و از محل مصلای امام‌ خمینی(ره) آغاز و تا چهار راه آبادان ادامه داشت.

در این راهپیمایی که با حضور نمازگزاران اهوازی، پیر و جوان، زن و مرد همراه بود، ضمن محکومیت این اهانت، به استفاده ابزاری کشورهای اروپایی از ابزار آزادی اشاره شد.

"قرآن کلام خداست، خار چشم اشقیاست"، "مرگ بر آمریکا"، "القرآن کتابنا، خامنه‌ای قائدنا"، "آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو/ خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو" از شعارهای مردم در این راهپیمایی بود.

در این راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز، علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسئولان استانی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز بیانیه محکومیت اهانت کشور سوئد و فرانسه به قرآن کریم قرائت شد و در بندهای مختلف آن مردم ولایتمدار اهواز شعار الله اکبر سر می‌دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha