جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: حرکت جاهلانه اخیر در برخی کشورهای اروپایی و اهانت به قرآن کریم اوج استیصال اردوگاه کفر و الحاد است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با محکومیت اهانت به قرآن، گفت: حملات مهندسی شده غرب به اسلام در ادامه اسلام هراسی جهت مقابله با موج معنویت خواهی و گرایش مردم به حقیقت معرفت الهی است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن گفت: اینگونه جسارت ها به مقدسات و خصوصا هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان درپوش گذاشتن بر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: نور قرآن همچون خورشید با حرکات جاهلانه و هتک حرمت خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: استکبار جهانی و سردمداران اروپایی برای نجات از اعتراضات مردمی از باتلاق اقتصادی و زمستان سرد و بحران سوخت، به اسم آزادی بیان اجازه هتک حرمت قرآن را صادر می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن اظهار کرد: اگر به زعم شما جسارت به قرآن آزادی بیان محسوب می شود، چرا «روژه گارودی» نویسنده مشهور فرانسوی به خاطر اظهار نظر در خصوص صحت و سقم «افسانه دروغین هولوکاست» مورد محاکمه قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: برکت انوار نورانی قرآن بر قلوب طالبان معارف الهی و گرایش به آن موجب شده که جبهه کفر و الحاد، اسلام هراسی و هتک حرمت قرآن را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha