یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1067449
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
همایش «جهاد تبیین» در کرمانشاه

حوزه/ همایش «جهاد تبیین» در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در حسینیۀ ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی همایش «جهاد تبیین» امروز با حضور اساتید حوزه خواهران و برادران، ائمه جماعات مساجد و ادارات شهرستان کرمانشاه و سخنرانی دکتر عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در حسینیۀ ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان برگزار شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به بررسی ابعاد مختلف توطئه دشمنان در سالهای اخیر پرداخت و گفت: روحانیت و مبلغین با توجه به جایگاهی که در بین مردم دارند، با « جهاد تبیین» نقش مهمی در خنثی سازی توطئه ها دارند.

مصری همچنین به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

این همایش به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ک.سالمی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    چرا در هنگام نقد و انتقاد از نماینده کرمانشها در همین جلسه، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه در حضور تمام شرکت کنندگان با کمال تعجب او را تهدید به بازداشت می کند؟
  • عظیم خزایی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    حوزه انقلابی، توجیه گر و چاپلوس هیچ کس نیست! 🔹 انتقاد لازم است، انتقاد باید درست باشد، وارد باشد، عقل باشد، اخلاق باشد. انتقادی درست که همه شرایط امر به معروف و نهی از منکر رعایت شده باشد. استاد ازغدی چرا باید در جلسه جهاد تبیین از اعتراض مودبانه از آقای سلیمانی طلبه بصیر و انقلابی جلوگیری شود و با بی احترامی رفتار شود؟
    • یحیی مرادی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      0 0
      چرا برخی دم از جهاد تبیین امام جامعه می زنند اما در عمل طلبه منتقد انقلابی را در انتقاد به عملکرد نماینده کرمانشاه تهدید به بازداشت می کنند؟ #جهادتبیین #طلبه انقلابی #سلیمانی طلبه بصیر